הצהרת נגישות – אתר TalFlorentin.com

הנגשת האתר

האתר TalFlorentin.com מיועד להוות אתר מרכז לפעילויות של טל פלורנטין בעולמות חוויית המשתמש. כמי שמייצג את עולם חוויית המשתמש, שמתי לעצמי למטרה להתאים את האתר למגוון המשתמשות והמשתמשים – עם צרכים מיוחדים ובלעדיהם ולהנגיש עבורם את תכני האתר, מתוך אמונה בזכויות שוות והזדמנויות שוות להפקת אותה התועלת מתכני האתר, על פי המצוין בחוק ובתקנות הנגישות.

האתר כולל מגוון רחב של תכנים בפורמטים שונים – כולל תוכן כתוב, קורסים דיגיטליים, תוכן וידאו ותוכן קולי. כל אחד מהתכנים מיועד להנגיש סוג שונה של מידע בפורמט המתאים ביותר לאותו סוג של מידע. הקורסים באתר הינם קורסי וידאו, ופלטפורמת אירוח תכני הוידאו הינה Vimeo.

הנגשת האתר

במסגרת המאמץ לספק מענה נגישות, הוטמע באתר תוסף נגישות של Clarify המיועד לספק מענה למגוון צרכים. הנגשת האתר מתבצעת על ידי כלי OneClickAccessibility, המתמחה בהוספת שכבת הנגשה לאתרי WordPress ומיועד לספק מענה לדרישות התקן הישראלי לנגישות 5568 והנחיות גוף התקינה הבין-לאומי W3C לרמה AA.

היכן מפעילים את ההנגשה באתר?

בפינה השמאלית העליונה באתר נמצא כפתור ההנגשה. בעת הקלקה על כפתור זה, יפתח תפריט אפשרויות המציע למשתמשת או למשתמש את מגוון הסוגים של אמצעי הנגשה הזמינים כיום באתר. אחרי בחירת סוג ההנגשה הרצוי והפעלתו, האתר יטען ויוצג במצב המונגש. אם תרצו לכבות את ההנגשה – יש לבחור באפשרות ״איפוס״ בתחתית התפריט. ההתאמות כוללות הגדלה או הקטנה של טקסטים, הצגת האתר בגווני אפור, הצגת התוכן בניגודיות גבוהה או ניגודיות הפוכה, רקע בהיר, הדגשת קישורים והצגת פונט קריא.

התאמות שבוצעו כדי לשפר את השימוש באתר

כדי להבטיח את נוחות השימוש באתר, פותח האתר באופן שיספק מענה לדפדפנים הנפוצים, תוכננה גרסה יעודית למסכים לטובת השימוש מהטלפון הנייד, האתר הותאם לשימוש ברזולוציות השונות. בנוסף לאלה, בוצעה הקפדה מחמירה על הצגת תוכן קריא, שמירה על היררכיית כותרות, סידור התוכן בתפריטים פשוטים וניווט פשוט באתר. התוכן באתר מוגש בשפה פשוטה וברורה. בוצעה הקפדה להמנע מצבעוניות בעייתית ושימוש באלמנטים מרצדים.

נגישות פיזית בחברת UXVision

חברת UXVision מציעה שירותים אונליין ויעוץ והדרכות בבית הלקוח ואינה מציעה שירותים פיזיים וקבלת קהל. על כן, אין התייחסות לנושא הנגישות הפיזית למשרדי החברה.

חשוב לי לשמוע מכם

על אף המאמצים לספק מענה למכלול המשתמשות והמשתמשים, קיימים אילוצים עסקיים שבגינם יתכן שהתכנים באתר לא הונגשו במלואם. אם פגשתם מחסום בדרך להפקת התועלת המירבית מהתכנים בדף וזיהיתם פער – אודה לכם אם תפנו את תשומת לבי באמצעות קישור ״דברו אתי״ באתר, ואשמח לעשות מאמץ לגשר על הפער.

כדי שנוכל לטפל בבעיה, אודה לקבלת פירוט ככל הניתן – באיזה דף נתקלתם בבעיה, מהי הבעיה, באיזה דפדפן ובאיזו מערכת הפעלה נעשה שימוש, וכן ציינו את פרטי הקשר כדי שנוכל לבדוק, לטפל ולעדכן בהקדם האפשרי.

אני מודה לכם שבאתם לבקר באתר ומקווה שתפיקו ערך מרבי.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן